poniedziałek, 7 grudnia 2009

Wymianka HP i karteczka i inne

Dziś po powrocie z pracy czekała mnie bardzo miła niespodzianka bo przyszły do mnie aż dwie przesyłki jedna to paczuszka na wymiankę z Haftów Polskich i karteczka.
Ale najpierw zobaczcie co dostałam z wymianki na forum Hafty Polskie:
dwie prześliczne bąbki kwiatowe ), trzy przepiękne kartki(jedna ślubna,druga imieninowa a 3 świąteczna),dwa rodzaje koralików, przecudowne gwiazdeczki zrobione na szydełku fajowy misio, pocztówka z Gorlic.A to wszystko dostałam od Moniki o nicku Monawmona. Monisiu dzięki za upominki które mnie ucieszyły i to bardzo.

Drugą niespodzianką była kartka na święta Ani(Przystanek Kłodzko3) z którą razem organizujemy teraz zabawę Secret - Pal. kartki wogóle się nie spodziewałam i jest dla mnie ogromnym zaskoczeniem.
Chcąc zamknąć stary rok bez zobowiązań w zabawach to właśnie próbuję skończyć upominki do zabawy Podaj Dalej.Jedną większą część mam zrobioną teraz została do wykończenia 2 część i dokupię coś na zęba i pójdzie w drogę. Jednej rzeczy której raczej nie jestem w stanie wyprowadzić na czysto to kotki w Robin Roundzie. Ale będę je powoli kończyć.I poślę dalej.
Jeszcze nie dostałam swojego secret - pala ale tym sięnie martwię,bo mogę go dostać na samym końcu byleby z mojej grupki uczestnicy wszyscy dostali. I chcę wam powiedzieć że się cieszę z każdej waszej paczki co dostaliście, każda jest świetna i cudowna.

2 komentarze:

  1. Cieszę się ,że dostałaś , widać było warto służej czekać (o:

    OdpowiedzUsuń
  2. Monika robi śliczności i tobie się "oberwało"-pięknie.Joasiu !DZIĘKUJĘ za wiarę we mnie i słowa..:)

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...