środa, 14 lipca 2010

Kolejny hafcik

Ostanio robiłam drobny upominek dla znajomej w pracy na imieniny i zrobiłam takie oto biscornu. Znajomej się spodobał i było jej miło że dostała upominek. 
Metryczka którą robiłam na ślub koleżanki też spodobała się przyszłej pani młodej tzn młodej z 17 lipca. Bo widziała go na Naszej Klasie.
Tak jak wszystkim mi też dokucza upał a dotego że mam pracę chodzącą i żeby było lepiej to noszę jeszcze na plecach pocztę z uczelni w której pracuję. Nieraz jak jest dużo to jest strasznie a jeszcze w niektórych pokojach jest taki zaduch że nie da się oddychać.Ale moja szefowa chce nam trochę ulżyć i codziennie w pracy mamy przydzielone butelki wody mineralnej, każdy pracownik. I inne udognienia.Pozdrawiam was.

3 komentarze:

  1. Asiu śliczne biscornu, a woda w pracy prawnie się Wam należy :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybralas do haftowaia bisconu energetyzujacy zestaw kolorow! Bardzo efektowne!

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...