środa, 14 lipca 2010

Kolejny hafcik

Ostanio robiłam drobny upominek dla znajomej w pracy na imieniny i zrobiłam takie oto biscornu. Znajomej się spodobał i było jej miło że dostała upominek. 
Metryczka którą robiłam na ślub koleżanki też spodobała się przyszłej pani młodej tzn młodej z 17 lipca. Bo widziała go na Naszej Klasie.
Tak jak wszystkim mi też dokucza upał a dotego że mam pracę chodzącą i żeby było lepiej to noszę jeszcze na plecach pocztę z uczelni w której pracuję. Nieraz jak jest dużo to jest strasznie a jeszcze w niektórych pokojach jest taki zaduch że nie da się oddychać.Ale moja szefowa chce nam trochę ulżyć i codziennie w pracy mamy przydzielone butelki wody mineralnej, każdy pracownik. I inne udognienia.Pozdrawiam was.

3 komentarze:

  1. Asiu śliczne biscornu, a woda w pracy prawnie się Wam należy :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybralas do haftowaia bisconu energetyzujacy zestaw kolorow! Bardzo efektowne!

    OdpowiedzUsuń

Pan Jezus z barankiem

Pokazuję wam moje postępy w hafcie "Pan Jezus z barankiem" - Pan Jezus ma już twarz teraz tylko aureolę wyszyć i tło i będzie kon...