czwartek, 9 września 2010

Mój upominek z wymianki na Haftach Polskich i co ja szykję na wymiankę czyli hafcik letni cd

W poniedziałek dostałam upominek w ramach wymianki na Haftach Polskich. Swój upominek dostałam od Kasi z Legnicy. U zobaczcie jaki piękny upominek dostałam. A więc dostałam:hafcik jakiejś Rajskiej Plaży, maleńki zestawik hafcik z kaczką, czekoladka którą się podzieliłam z bratanicami, bratową i rodzicami, herbatki typu grzeńce i kawusię 3w1.
A ja wstyd się przyznać pierwszy raz zawaliłam, gdyż się nie wyrobiłam,jak zaczęłam haftować obrazek to bratowa mnie potrzebowała, gdyż miała rękę w gipsie i pisałąm jej różnej maści podania, podpisywałam chrześnicy książki do szkoły i itp. Trzeba było jej pomóc a ja teraz próbję z całych sił jak najszybciej skończyć obrazek. Narazie mam tyle jeszcze jest do wyszycia trochę zieleni i jeden haber u drugi mak i tło do różowej chmurki. Mam nadzieję że jak się sprężę to skończę do niedzieli. A najpóźniej do poniedziałku. Może jeszcze zrobię dodatkowo biscornu. A obrazek robię dla mojej koleżanki z którą się znam od 20 lat gdyż chodziłyśmy do szkoły i zna moją sytuację.
Jeżeli chodzi o kotka marcowego z rr zaczęłam go wyszywać i narazie go odłożyłam gdyż muszę skończyć ten obrazek. Przepraszam że tak zawalam.Ale pierwszy raz nie daję rady i doba jest trochę za krótka ale tylko czasami. Myślałam że jak będę na urlopie to trochę nadrobię a tu klapa gdzie indziej byłam potrzebna.
A i przyjemniejsza rzecz. 22 maja 2011 moja ukochana chrześnica przystąpi do I Komnii Świętej, obrazek jaki chce bym jej wyszyła, już wybrała. Koło stycznia- lutego już go zacznę wyszywać ale także chcą ją jak najlepiej potrafię. By jak najlepiej była przygotowana do tego jej święta.Pozdrawiam gorąco

1 komentarz:

  1. Grzaniec! To jest to!
    Piękne prezenty.
    I bardzo popieram odpowiednie przygotowanie dzieci do tego sakramentu. Jak tego wszędzie brakuje :(

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...