niedziela, 26 września 2010

Karteczka z Egiptu i kotek marcowy

Dziś zajrzałam do mojego mieszkania i spotkała mnie bardzo miła niespodzianka bo dostałam przepiękną karteczkę z wakcji od CarpeDiem czyli Kasi a jak widzicie na wakacjach była w Egipcie. Dziękuję za przepiękną karteczkę i za pamięć.
 Jak skończyłam haftować obrazek letni to w końcu zaczęłam wyszywać kotka marcowego i na dzień dzisiejszy jest go tyle czyli jak widzicie niewiele jest pracy do końca.I mam nadzieję że szybko go skończę.I pójdzie do Agnieszki.Tylko nie wiem czy to będzie w tym tygodniu ze względu na finanse. Wyślę go jak najszybciej się da i czekam na kota kwietniowego.
A z innych rzeczy to już 3.10 moja chrześnica ma poświęcenie różańca przed I Komunią Świętą.I zapisałam się na wymiankę na Haftach Polskich. Mam nadzieję że nie dostanę ochrzanu że bawię się w głupoty.A i moja chrześnica zaczęła chodzić do MDK na robótki ręczne i tam są różne zajęcia. Teraz jak jest jesień to jest układanie kompozycji a w zimę będą albo szydełkowanie czy haft czy inne tego typu rzeczy.Ciekawe co wyjdzie z tego. Bo ona jest za.... Bo bardzo lubi szyć i robić różne takie ręczne robótki.

2 komentarze:

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...