środa, 28 marca 2012

40 lat minęło jak jeden dzień....

Witam was już jako 40 latka. Dziś 28 marca mam swoje urodziny. A jak są urodziny to także zapraszam na torta(niestety nie mojej roboty ale ściągnięty z netu)
 Dla pełnoletnich łyk szampana
 Zgodnie z obietnicą pokażę wam jakie dostałam do tej pory upominki od koleżanek netowych a więc od Oli -  Alexls dostałam taką piękną karteczkę z oczami i dwie zakładeczki.
 A w ramach zabawy u Majaleny dostałam upominek od Celiny z bloga Blog Celiny taki oto upominek jest to karteczka własnoręcznie robiona i przydasie.Ja bardzo lubię prace własnoręcznie robione więc podobają mi się oba upominki bardzo. Pozdrawiam Joasia


12 komentarzy:

  1. No to życzenia jeszcze dorzucę:STO LAT W ZDROWIU,SZCZĘŚCIU JOASIU życzę ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego :)Torcik pierwsza klasa, a prezenciki urocze, ja też wolę coś własnoręcznie zrobionego niż "chińską masówkę" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zyczę wszystkiego co najlepsze ... prezenciki cudne mój pewnie jutro dopiero dojdzie pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 Lat, 100 Lat !!!
    Masz- 40-tkę ?? Skąd! To ciągle 18 lat, plus te 22 lata doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Joasiu! Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! Sto lat!:)

    Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co najlepsze i spełnienia marzeń

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...