czwartek, 29 marca 2012

Po urodzinach

Witam was dzień po urodzinach które były najpiękniejsze w moim życiu wszystko było tak piękne mimo że żadnej imprezki nie miałam i nie planuję. Ale wczorajszy dzień był bardzo wyjątkowy w końcu raz w życiu kończy się 40 lat.
Dziękuję za wszystkie życzenia, miłe słowa było mi naprawdę miło.
A dziś także dostałam prześliczny upominek urodzinowy który dostałam od Pandzioszka a dostałam 
karteczkę i zakładeczkę ręcznie malowaną( obie rzeczy są naprawdę przecudowne), dwie herbatki oraz białą wstążkę, dwie suszone pomarańcze i dwa listki.
 
 A teraz pokazuję fotkę osóbki z 4 z przodu. Z tyłu jest bajka ale moje bratanice oglądały bajki. 

Dziękuję za wszystkie upominki i nie wiem czy ich koniec czy nie  ale to nie najważniejsze bo najważniejsza jest pamięć.Więc gorąco dziękuję za to że ten dzień był wyjątkowy i radosny. Każdy upominek jest dla mnie bardzo ważny. Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. fajnie, że się cieszysz i właśnie Twoja radość w takim dniu jest najważniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tym zdjęciu to uśmiechu od ucha do ucha brakuje, wszystkiego co najlepsze dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego. Spóźnione ale szczere życzenia :)
    Zapraszam Cię na moją wymiankę kwiatową.

    OdpowiedzUsuń

Kolejna metryczka

Zrobiłam kolejną metryczkę tym razem na chrzest. Trochę mi nie wyszła ale osobie której robiłam się podobała tym razem robiłam ze złotą nit...