piątek, 16 marca 2012

Upominki

Pokażę wam jaki wysłałam upominek urodzinowy dla pandzioszki w ramach zabawy" Wyślij prezent na urodziny" u Majaleny. A jest to:notesik, karteczka urodzinowa( zrobiona własnoręcznie jak również notesik) trochę przydasi i kawkę . Podobny prezent  przygotowałam dla drugiej jubilatki a Kasi też podobny tytlko bez przydasi. Jeszcze mam do zrobienia dwa upominki.
 Dziś także dostałam upominek na wymiankę wielkanocną na forum Babskie Hobby i osobą która mi przygotowała te cudne upominki jest Halinaka. A przygotowała mi dwie serwetki szydełkowe,zakładkę, dwa ubranka dla jajeczek na święconkę
 Przepiękną karteczkę świąteczną techniką Pregmano
 I rzecz która się przyda i to bardzo to koszyczek z papierowej wikliny a przyda się bo w tamtym roku popsuł się ostatni koszyczek a ten wykorzysta się do święconki.
 Takie cudowne jajko decupage z różyczką 
 taki jeszcze mały koszyczek a w środku są dwa czekoladowe jajeczka i kurczaczek
 i słodkości czyli czekolada i kawki

Halinko dziękuję za śliczności. A ja swój upominek nadal szykuję i mam nadzieję że w2 tym tygodniu pójdzie w świat

3 komentarze:

  1. Slicznosci! Twoj koszyczek ze swieconka bedzie sie prezentowal pieknie! Koniecznie pokaz nam jego zdjecie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dużo prezentów otrzymałaś;-)
    Cały czas zastanawiam sie czy nie dopisać się do zabawy u Majaleny i u AngeluS.

    OdpowiedzUsuń
  3. witam ... dziekuje za udział w mojej zabawie ... adresik twój mam tylko mam prosbe mogłabyś mi podać swojego maila bo niestety szukam i szukam i znalesc nie moge ... albo ze mnie gapa i nie widzę pozdrawiam
    i jeszcze raz dziekuje za przesliczny prezencik

    OdpowiedzUsuń

Kolejna metryczka

Zrobiłam kolejną metryczkę tym razem na chrzest. Trochę mi nie wyszła ale osobie której robiłam się podobała tym razem robiłam ze złotą nit...