piątek, 16 marca 2012

Upominki

Pokażę wam jaki wysłałam upominek urodzinowy dla pandzioszki w ramach zabawy" Wyślij prezent na urodziny" u Majaleny. A jest to:notesik, karteczka urodzinowa( zrobiona własnoręcznie jak również notesik) trochę przydasi i kawkę . Podobny prezent  przygotowałam dla drugiej jubilatki a Kasi też podobny tytlko bez przydasi. Jeszcze mam do zrobienia dwa upominki.
 Dziś także dostałam upominek na wymiankę wielkanocną na forum Babskie Hobby i osobą która mi przygotowała te cudne upominki jest Halinaka. A przygotowała mi dwie serwetki szydełkowe,zakładkę, dwa ubranka dla jajeczek na święconkę
 Przepiękną karteczkę świąteczną techniką Pregmano
 I rzecz która się przyda i to bardzo to koszyczek z papierowej wikliny a przyda się bo w tamtym roku popsuł się ostatni koszyczek a ten wykorzysta się do święconki.
 Takie cudowne jajko decupage z różyczką 
 taki jeszcze mały koszyczek a w środku są dwa czekoladowe jajeczka i kurczaczek
 i słodkości czyli czekolada i kawki

Halinko dziękuję za śliczności. A ja swój upominek nadal szykuję i mam nadzieję że w2 tym tygodniu pójdzie w świat

3 komentarze:

  1. Slicznosci! Twoj koszyczek ze swieconka bedzie sie prezentowal pieknie! Koniecznie pokaz nam jego zdjecie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dużo prezentów otrzymałaś;-)
    Cały czas zastanawiam sie czy nie dopisać się do zabawy u Majaleny i u AngeluS.

    OdpowiedzUsuń
  3. witam ... dziekuje za udział w mojej zabawie ... adresik twój mam tylko mam prosbe mogłabyś mi podać swojego maila bo niestety szukam i szukam i znalesc nie moge ... albo ze mnie gapa i nie widzę pozdrawiam
    i jeszcze raz dziekuje za przesliczny prezencik

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...