środa, 14 marca 2012

Co tam u mnie

Nie martwcie się nie będę narzekać ale poprostu dawno mnie nie było więc chcę napisać co u mnie. A więc zapisałam się na dwie zabawy jedna to wyślij prezent na urodziny( tu wysłałam dwa upominki - narazie nie pokażę jak dojdą to oczywiście zobaczycie je, przygotowuję 3 i mam jeszcze dwa do zrobienia czyli razem 5) z druga to wyślij kartkę na urodziny i tu narazie nie mam komu wysłać tej karteczki.Czekam na swoje prezenciki jak nie dojdą to nie będę narzekać bo trochę późno się zapisałam na te zabawy. Zrobiłam i jutro poślę 3 karteczki jedna jest dla Oli z USA ją pokazuję i wygląda tak: 
 A dwie na wymiankę karteczkową na facebooku ale je pokażę dopiero jak dojdą do adresatek jedna idzie do Polski a druga do Holandii.
Kupiłam sobie dwie gazetki hafciarskie i dość zainspirowała mnie wena gdzie zobaczyłam jak zrobić jajka na święconkę w zalewie z łupin z cebuli ale z naklejonymi listkami(pewnie pomysł stary jak świat tylko Asia nic nie wiedziała. Więc będę próbować co z tego wyjdzie czas pokaże.
 I poczyniłam jeszcze taki hafcik i nie wiem co z nim zrobić pewnie będzie na jakąś kartkę a dla kogo nie wiem zobaczę jeszcze komu zrobię kartkę z tym hafcikiem.
I czekam na swoje urodzinki chcę wiedzieć co z tym dniu się wydarzy czy będzie taki jak zawsze czy czymś mnie zaskoczy.Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za odwiedziny i dołączenie do obserwatorów. Pozdrawiam Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny jest ten kurczaczek wyglądający z okienka :).

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuję za przemiła nispodzianke urodzinowa pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne hafciki:-) Ten zajączek pięknie będzie wyglądał właśnie na kartce:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka z kurczaczkiem jest urocza i jesli to do mnie leci;) to juz sie ciesze!

    Serdecznie pozdrawiam Asiu!

    OdpowiedzUsuń

Kolejna metryczka

Zrobiłam kolejną metryczkę tym razem na chrzest. Trochę mi nie wyszła ale osobie której robiłam się podobała tym razem robiłam ze złotą nit...