środa, 13 maja 2009

Secret - Pal i spotkanie

Właśnie się dowiedziałam że doszła paczuszka na Robótkowy Secret - Pal więc pokażę co przygotowałam na nią. W paczuszce były:dwie włóczki classic koloru turkusowy, 3 zestawiki do haftu, książka o serwetkach szydełkowych, tasiemki z misiami i słonikami a dodatkowo 6 smaków herbatek, cukierki kawowe, 2 kawy 3 w 1 (nescafe zielona), pocztówka z Częstochowy i karty do gry.

Wczoraj także spotkałam się z Asią też miłośniczką robótek ręcznych podpowiedziałam jej parę rzeczy związanych z hafciarstwem a ona pomoże mi przy nauce szydełkowania. I dowiedziałam że w moim mieście sporo miłośniczek robótek ręcznych i mam nadzieję i że kiedyś je też spotkam i wymienię się czymś z nimi. Ale to narazie dalekie plany.

2 komentarze:

  1. przygotowałaś super paczuszkę :) ... fajnie jest się spotkać i pogadać na żywo z takimi maniakami robótek ręcznych jak my :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ta paczka wpadła w moje ręce :)
    Herbatki wypite, mniam...
    Kopiko noszę w torebce i wspomagam się popołudniami.
    Na włóczkę jeszcze nie mam planów...ale się nie zmarnuje. Kolor ma cudowny!
    Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...