niedziela, 27 lutego 2011

....

Co tam u mnie ciekawego ano nic kompletnie nic. Siedzę w domku bo troszkę zachorzałam i nudzę się nie miłosiernie.Dobrze że jutro poniedziałek i lepiej się czuję bo jutro pójdę do pracy i będzie weselej.
A w sprawach robótkowych narazie nic ale szykuję się do hafciku metryczki komunijnej dla mojej chrześniaczki Małgosi która ma w tym roku komunię, nie mogę się doczekać się tego dnia. No i w wolnych chwilach czytam książki. Teraz czytam drugą część Zmierzchu ale nie mam jej teraz czytać bo w piątek zapomniałam książki zabrać z pracy.
Również chyba ostatnio dziecinnieję bo mi się chce oglądać film z serii Pana Kleksa. Bardzo lubię te filmy nie wiem czemu może wspoimnki dawnych czasów gdy byłam dzieckiem. Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Często coś dziergając szukam w telewizorze jakiegoś filmu dla młodzieży... lubię takie filmy;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię takie filmy i uwielbiam książki dla dzieci :)
    zdrowiej!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...