poniedziałek, 14 lutego 2011

Upominek na wymiankę walentynkową i inne

Dziś spotkała mnie miła niespodzianka bo dostałam upominek na wymiankę walentynkową a oto co dostałam:
 
prześliczną kartkę walentynkową, widokówkę z miejscowości Wleń(nawet nie słyszałam o takiej miejscowości)prześliczną serwetkę szydełkową i kawkę cappucino.
Dziś także wysłałam do Agniesi z Ornontowic kanwę z wyszytymi kotkami. Wysłałam listem priorytetem poleconym i mam nadzieję że szybko dojdzie.
A i martwię się jedną rzeczą w czwartek z rana wysyłałam 3 listy a były to: upominek na wymiankę walentynkową, upominek dla jednej osoby z forum Hafty Polskie a trzeci to książki które pożyczyłam Kasi z bloga Obsesja Kasiulka. Listy z wymianki i dla tej osóbki wysłałam zwykłym priorytetem a dla Kasi poleconym priorytetem. I jest ból bo przesyłka do Kasi już doszła już w piątek a pozostałe nie i tu się martwię co się stało czemu jeszcze nie doszło czy poczta nawaliła czy jeszcze idzie i tu się martwię bo nie chcę wyjść na osobę która nawala że wysyła po terminie a ja wysłałam ją w terminie tylko że poczta nawaliła. Mam nadzieję że Agnieszka już jutro dostanie swój liścik a i te dojdą już jutro. Ta niecierpliwość mnie dobija.

3 komentarze:

  1. Upominek cudny. A pocztą się nie stresuj. W dzisiejszych czasach chyba każdy wie jak to działa, niestety.
    I z pewnością jak listy dojdą wszyscy będą szczęśliwi.
    Ściskam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu,super prezent dostałaś.Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu - dostałam tuż przed wyjazdem na Caritas - pisałam Ci na nk - bo na kolonii słabiutko necik mi chodził :(
    fotki dopiero z domu porobię i na bloga wrzucę
    a Wleń to bliziutko mnie

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...