sobota, 1 stycznia 2011

...

Witam was w Nowym Roku, jak szybko minął ten 2010. W Roku 2011 czeka mnie ważne wydarzenie  czyli I Komunia Św. mojej chrześniaczki Małgosi. Ona sama nie może się doczekać i przygotowuje się jak może.
Napiszę wam co mnie spotkało w tych ostatnich dniach roku: Potrawy wigilijne przygotowywaliśmy dzień przed bo 24 mama jechała do bratowej by jej przygotować wigilię i jak przyszła od bratowej i zaczęła podgrzewać zupę grzybową okazało się że skisła i nie ma zupy. Musiałam lecieć do sklepu i kupić barszczyk czerwony z torebki, więc sytuacja opanowana.Upominków pod choinką nie miałam u mnie w domu od tamtego roku nie ma prezentów. Z tego powodu że jest nie za wesoło z kasą i poprostu nie mamy kasy chociażby na drobiazgi.
Po świętach jak to bywa jest kolęda a my nie wiedzieliśmy kiedy jest i jaką miałam niespodziankę 30.12 jak wróciłam do domu a tu patrzę pod drzwiami stoją ministranci i ksiądz. Poprosiłam księdza by przyszedł potem bo muszę się naszykować. W domu okazało się że nie ma kropidła bo moja najmłodsza bratanica go rozwaliła.Ale potem wyszłam na korytarz i księdza nie było więc pomyślałam że zapomniał i poszedł sobie więc odłożyłam akcesoria i  siedzimy sobie w domku a ksiądz przychodzi. A tu nic nie naszykowane ksiądz pomodlił się , porozmawiał dał obrazki i poszedł. Ale będę tą kolędę wspominać długo.
Dziś byłam na Jasnej Górze obejrzeć szopkę i stwierdziłam że z roku na rok jest coraz gorsza(fotki wstawię kiedy indziej).Jedno co jest fajne to konkurs choinek tzn ozdób choinkowych zrobionych przez przedszkolaków i uczniów z szkół podstawowych. To jest świetne jakie piękne są ozdoby są też bombki karczochy zrobione z wstążeczek z materiału ale także z celofanu u te były bardzo fajne. W następnym poście pokażę wam te ozdoby choinkowe. No i oczywiście wszyscy co oglądają te choinki z ozdobami są jurorami i głosują na najpiękniejszą choinkę.
I jeszcze jedna rzecz sama nie wiem jak to się staje ale kilka razy mi się przytrafiło że jakimś cudem trafiłam w upodobania osoby którą obdarowałam w wymianach czy inny sposób. A więc kiedyś brałam udział w wymianie secret - pal(nie ten od Izy) i robiłam upominek dla Marty i kupowałam do paczki czekoladki(bombonierkę) i czekoladę na gorąco(marcepanową) i dziwnym trafem się okazało że ona uwielbia ten smak czekolady na gorąco, jak mi było miło że aż tak trafiłam gdyż tak mocno nie wczytywałam się w jej bloga.
A teraz sytuacja z kartką u Ani z Kłodzka zupełnie nie świadomie jej taką kartkę wysłałam, bo ja wysłałam dwie kartki w czerwonym passe port jedna poszła do Iwonki Eltei i jedną właśnie dla Ani. Fajny zbieg okoliczności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...