niedziela, 9 stycznia 2011

Zakupy, prezent od koleżanki i...

1.Gazetkę :Kram z Robótkami z kolekcją na 2011 i kalendarzem(jest kilka wzorków co mi się podobają:
 
 2.koraliki w 3 kolorach:pomarańczowe, niebieskie i białe.
 3. Poniższy zakup kupiłam w sklepie Real jest to konfetti serduszkowe(serduszka przydadzą się do kartek walentykowych).
 Kiedyś poprosiłam koleżankę żeby zrobiła skarpetę dla Mikołaja i zrobiła mi taką. Jest prześliczna i bardzo mi się podoba.Ja niestety do szydełka mam dwie lewe ręce i nie potrafię się nauczyć szydełkować dla mnie to jest czarna magia i najgorsze jest czytanie diagramów.Niestety to jest rzecz której się raczej nie nauczę.
A to tajemnicze i... to fakt że za 7 komentarzy będzie 500 komentarz jestem ciekawa kto to będzie. Ta osoba której to się przytrafi dostanie drobny upominek. A co to będzie pokaże jak to się przytrafi.
A przy  ogłaszam że w piątek wysłałam do Agnieszki kotka kwietniowego by wyszywała kotka majowego(ja majowego jeszcze wyszywam) i upominek na wymiankę na forum Hafty Polskie.
Mam  pytanie do dziewczyn co wyszywały te kocie rr kto już ma u siebie wszystkie wyszyte swoje kotki. Tzn do kogo już powrociło rr. Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. chociażby małe zakupy a sprawiają wielką radość:)
    pozdrawiam serdecznie Iwonna

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy związane z hobby zawsze cieszą :).

    Czekam na kotka z niecierpliwością :).

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...