czwartek, 20 stycznia 2011

Zapraszam

Chcę zaprosić czytelników mojego bloga hafciarskiego na bloga o książkach. Założyłam go dlatego że lubię czytać i przeczytałam już tyle książek że trudno je wszystkie spamiętać. Trochę sobie przypominam na portalu "Lubimy Czytać". Oto link do bloga:
http://jeniulka.blogspot.com/ a tytuł jego to: Mój przyjaciel  - książka.Dziś napisałam tylko powitanie a jutro pierwszy post o książce a jakiej to jeszcze nie wiem.
PS:Ja dodać wklejkę z strony Lubimy Czytać - pomóżcie

1 komentarz:

  1. witam, że udało Ci się załączyć wklejkę "lubimy czytać". Mogłabyś przesłać mi taką instrukcję? Bo sama próbuję coś wymyślić, niestety nie wychodzi... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Kolejne metryczki

Ostatnio w pracy zostałam zaproszona o zrobienie 2 metryczek i to w tempie bardzo ekspresowym bo w ciągu 2 tygodni dwie. Ciężkie to było gd...