czwartek, 20 stycznia 2011

Zapraszam

Chcę zaprosić czytelników mojego bloga hafciarskiego na bloga o książkach. Założyłam go dlatego że lubię czytać i przeczytałam już tyle książek że trudno je wszystkie spamiętać. Trochę sobie przypominam na portalu "Lubimy Czytać". Oto link do bloga:
http://jeniulka.blogspot.com/ a tytuł jego to: Mój przyjaciel  - książka.Dziś napisałam tylko powitanie a jutro pierwszy post o książce a jakiej to jeszcze nie wiem.
PS:Ja dodać wklejkę z strony Lubimy Czytać - pomóżcie

1 komentarz:

  1. witam, że udało Ci się załączyć wklejkę "lubimy czytać". Mogłabyś przesłać mi taką instrukcję? Bo sama próbuję coś wymyślić, niestety nie wychodzi... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...