czwartek, 6 stycznia 2011

Moje nowe hafciki

 Dawno nie pokazywałam hafcików ale nie miałam co pokazać. A więc teraz powoli pokazuję hafciki na początek kotek kwietniowy jest to kotek Kasi z blogu Obsesja Kasiulka. Tak wygląda sam hafcik:
 
 W tym hafcie jak i w pozostałych kotkach moim największym koszmarem były obszycia czyli tzw backstiche jest to dla mnie koszmar. Jeszcze mam jeden kotek do skończenia czyli kotek Agniesi.Już sporo jest tego kotka wyszyte ale gdzieś mi wcięło jedną mulinę i muszę ją sobie dokupić.Ale oprócz tego jest jeszcze trochę do wyszycia. Może wyślę ci Aga ten kotek dla Kasi żeby nie przedłużać i tak zbytnio. A jak wyszyję kotka majowego to ci odeślę go.
Jeszcze zrobiłam taką zakładeczkę na wymiankę:

2 komentarze:

  1. Oczywiście możesz mi już przysłać kalendarz Kasi, bo pewnie nie może się go doczekać.

    Ja na swój cierpliwie poczekam tym bardziej, że to już ostatni kotek :).

    Fajna wiosenna zakładka :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny wzorek na tę zakładeczkę znalazłaś, świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...