środa, 29 lipca 2009

Saszetka zapachowa

Dziś dostałam saszetkę zapachową różaną od Elziutki jest cudowna mam zrobioną fotkę ale nie mogę na moim laptopie wgrać fotek ale mogę je wgrać u moich rodziców a będę dopiero u nich w sobotę. Oprócz saszetki dostałam aero,mydełko fa, pocztówkę z Brzezin przemiły liścik i nalepki z różyczkami.
Elu bardzo mi się saszetka podoba jak i pozostałe upominki.
Wczoraj byłam u bratanicy Izuni jest słodziutka i tylko by jadła. Ale ciocia trzymała ją na rączkach i patrzyła na mnie. Siostrzyczki są zachwycone młodszą siostrą.

3 komentarze:

  1. cieszę się że saszetka się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z niecierpliwością czekam na zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja tez czekam na zdjecia! Koniecznie prosze o dwa, zebym mogla do galerii wymiankowe wstawic:) Z gory dzeikuje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...