czwartek, 9 lipca 2009

Upominek z PIF-a

Bardzo mnie dziś miła rzecz spotkała bo dostałam 3 i ostatni upominek z zabawy PIF który był organizowany w listopadzie.Dostałam go od Anetki(Apli) i zobaczcie jakie przepiękne rzeczy dostałam. i 4 podkładki szyte patchwrkiem,gwiazdeczkę na szydełku , zakładkę i śliczną zakładkę i pocztówkę z Kartuz która dołączę do mojej kolekcji.Aplo upominki sprawiły mi ogromną radość. Nie martw się że tak późno zostały wysłane w końcu na te upominki był rok czasu na wykonanie.
Dziękuję Oli i Agnieszce za radę co do metryczki i czekam na inne opinie.

2 komentarze:

  1. Prezencik faktycznie super, ciekawe czy mój też Ci się spodoba.
    Asiu mam pytanie na swoim kotku linie robiłaś dwiema nitkami czy ja też mam tak robić czy jedną? I mam nadzieję, że nie będziesz zła ale kotek przesunął mi się o jedną kratkę w lewo ..., a już mam trochę wyszyte i szkoda by mi było pruć ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że ci się podoba.Poczta też spisała się nieźle.Ta gwiazda to frywolitka.

    OdpowiedzUsuń

Kolejne metryczki

Ostatnio w pracy zostałam zaproszona o zrobienie 2 metryczek i to w tempie bardzo ekspresowym bo w ciągu 2 tygodni dwie. Ciężkie to było gd...